SportGay

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΡΟΖ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ (Ροζ φίδι που μας έφαγε!)

Δευτέρα, Οκτωβρίου 09, 2006

Αχ καλέ κερδίσαμε!


Αυτό είναι το πρώτο μου post και είμαι τοοοόοοσο πολυ χαρούμενος!!! Θα φτιάξω κεφτεδάκια πικάντικα για τον καλό μου για να το γιορτάσουμε. Είναι τόσο γούτσου. Τέλοσπάντων, αυτό το blog θα σημάνει μια νέα εποχή στον χώρο της αθλητικής ενημέρωσης. Έγκριτη και ανεξάρτητη ενημέρωση για τα σημαντικότερα ποδοσφαιρικά γεγονότα, για όλους εσάς, τα καυτά αγόρια.
Αρχίζω λοιπόν με τον αγώνα Ελλάδας(
greek lovers) - Νορβηγίας(blond lovers). Ο αγώνας άργησε να ξεκινήσει και έτσι βρήκα την ευκαιρία να παίξω παντομίμα με τον καλό μου. Παίζαμε ψάχνοντας τον τίτλο της αγαπημένης μου ταινίας, το βαθύ λαρύγγι, και αφού του την εξήγησα έτσι όπως μόνο εγώ και η Linda ξέρουμε, καθίσαμε δίπλα - δίπλα τρυφερά και αρχίσαμε να βλέπουμε τον αγώνα. Με είχε πάρει αγκαλιά, αλλά μύριζε η μασχάλη του, (αχ αυτή η βαρβατίλα), και επειδή το παιχνίδι αργούσε, του ξαναεξήγησα την ταινία της παντομίμας. Και τότε ξαφνικά, το παιχνίδι άρχισε! Γιούπι! Η πρώτη καλή φάση ήταν μόλις στο 1ο λεπτό, όταν ο Γιαννακόπουλος , αφού κόντραρε η μπάλα πάνω του στο σουτ του Κατσουράνη, σκούπισε τα «οπίσθιά» του απο τα νερά. ΓΟΥΑΟΥ! Στο 7ο λεπτό, ο Σεϊταρίδης σέντραρε από τα δεξιά, αλλά τζίφος. Δεν πειράζει όμως γιατί η έκφραση που πήρε ήταν τόσο πολύ sexy! Στο 12ο, ο βλάκας, η παλιολεσβία που πάει με γυναίκες, ο Στρόμσταντ σούταρε, αλλά ο κούκλος ο Αντώνης απέκρουσε!!! Δεν είναι πολύ γλυκούλης με το γκρί μαλλάκι? Στο 23ο, ο Σόλσκιερ, (μου αρέσει, είναι babyface), σούταρε και αυτός, αλλά η μπαλίτσα –ξουτ ξουτ- βγήκε έξω! Χαχαχα! Προύτ στα μούτρα σου ξανθόψειρα! Στο 27ο το παραπάνω κακό αγόρι είχε τετ-α-τετ με τον γλυκό μου τον Αντωνάκη, αλλά δεν είδα τι έγινε γιατί είχα κλείσει τα ματάκια μου απο φόβο. Ευτυχώς τον πρόλαβε! (Το κατάλαβα από τον Μήτσο μου γιατί πάντα πέρδεται όταν εκτονώνεται η φάση). Αχ! Είναι τόσο βαρβάτος! Άσχετο. Ξαναγυρνάμε λοιπόν στο παιχνίδι. Ο Ρίισε σούταρε αμέσως μετά αλλά έβγαζα το ποπκόρν από το δοντάκι μου και δεν το είδα. Μου το είπε ο καλός μου. Και τότε στο 32, ΓΚΟΟΟΟΟΛ!!! Ο Κατσουράνης με γυριστό πλασέ, ξέσκισε τα δίχτυα! YES!!! Ο Μητσάρας μου χοροπήδαγε από τον ενθουσιασμό του, και πήδαγε και πήδαγε και πήδαγε...

Δεύτερο ημίχρονο.

Ο Νικολάκης σκύβει για να βάλει την μπάλα στην σέντρα και εγώ νιώθω οτι όλα θα πάνε καλά! Έχει και αυτή την μακριά γαμψή μύτη... Ξέρετε τι σημαίνει... Απο την σέντρα ξεκινάει σκέφτομαι. Και γιούπι ξεκίνησε! Οι παίκτες είχαν στεγνώσει και δεν ήταν τόσο sexy όσο στο πρώτο, αλλά ευτυχώς η βροχή συνέχιζε. Στο 48ο, ο ΚΟΥΚΛΟΣ ο Μπασινάς, αφού σκούπισε τα στιβαρά του χέρια στο σορτσάκι του, χτύπησε το φάουλ, και ο γλυκός μου ο Χαριστέας με τα μπιρμπιλοτά του ματάκια, έπιασε την κεφαλίτσα, αλλά η μπαλίτσα έφυγε ψηλά άουτ. Φτου. Βρήκα την ευκαιρία να πάω στο λουτρό για να πάρω την nivea για τα χέρια μου, γιατί ξεραίνονται από το άγχος. Στο 57ο, από λάθος του κούκλου μου, του Κατσουράνη, βρέθηκαν οι Νορβηγοί σε θέση πορδής, με τον Σολσκιερ να την κάνει. Χα χα! Καλά να πάθετε, καλά να πάθετε!!! Σούταρε αέρα ο χαζούλης. Στο 72ολεπτό ο Ρίισε σούταρε από μακριά, αλλά η μπαλίτσα πέρασε δίπλα από το παλούκι, εεε το δοκάρι του Αντωνάκη μου. Τι γλυκούλης που είναι! Σας το ξανάπα? Στο 77ο ο επόπτης πολύ σωστά υπέδειξε οφσαϊντ τον άσχημο, τον κακοχτενισμένο τον Μπράατεν, που είχε μπει στο 61 και ασχήμυνε τον μέσο όρο των παιχτών. Στο 82ο, παραλίγο να τα κάνω πάνω μου! Ο κούκλος, ο παιδαράς ο Κυργιάκος, δεν συνεννοήθηκε καλά με τον Αντωνάκη, και ο άσχημος ο Μπράατεν παραλίγο να μας το βάλει. Ευτυχώς ακολούθησε την μοίρα σε οτιδήποτε έχει προσπαθήσει να βάλει. Κόπηκε πριν ξεκινήσει. Αχ Κατσουρανούκο μου να σε είχα εδώ να σε ευχαριστήσω δεόντως... Στο 88ο σε κόρνερ των αυτών, ο Όρστ έστειλε με κεφαλιά την μπάλα ούστ. Αχ είμαι τόσο κάλος στα λογοπαίγνια... Του αρέσουν τόσο του Μητσάρα μου. Έχω μου λέει πολύ καλή χρήση της γλώσσας... Κοκκίνισαν τα μαγουλάκια μου από ντροπή... Στο 90ο, ο Σαμαράς, έκανε σεντρούλα, και ο Αμανατιδούλης την έστειλε στο δοκαράκι. Φτου και ξανά φτού! Στο 92ο σούταρε ο Ούστ από εξαιρετική θέση, αλλά η μπάλα κοντράρει στον κούκλαρο, τον παιδαρά τον macho, τον Ανατολάκη και πέρασε κόρνερ. Έτσι έγιναν τα πράγματα λοιπόν. Ραντεβού την Πέμπτη για την περιγραφή του επόμενου παιχνιδιού της ομάδας μας. Σας φιλώ γλυκά και πονηρά! Σμουάκ!

Αχ καλέ ξέχασα. Επειδή ο Μητσάρας μου με λέει κωλόφαρδο, κάτι ξέρει, θα σας έχω και προγνωστικούλια για το στοίχημα. Αν δεν βγούνε μη με μαλώσετε. Τσάο

12 Comments:

At 8:38 π.μ., Blogger mujahedin said...

Φτου σου κούκλα μου! Καλορίζικο!

 
At 11:46 π.μ., Blogger sportgay said...

Αχ καλέ θα τρελαθώ!Ο ένας και μοναδικός Masterblaster! Καλέ τι κούκλος είσαι συ; Γουάου! Είσαι ένας γλύκας. Σε ευχαριστώ! Υπόσχομαι στο φίλαθλο κοινό να κάνω ότι μπορώ για μια σωστή και αξιόλογη ενημέρωση! Δεν είναι so hot και γούτσου; Θα πώ στον Μητσάρα οτι ένας κούκλος σαν εσένα μου έκανε post, για να ζηλέψει. Αχ τι τραβάω η τρελλή. Πάρε φιλάκι, σμακ!

 
At 12:09 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μωρή τρελή, αυτά κάνεις όταν λείπω από το σπίτι;;; Τράβα στην κουζίνα να πλύνεις κανα πιάτο που μου στέλνεις και φιλάκια σε αγνώστους πρωινιάτικα.

 
At 12:28 μ.μ., Blogger sportgay said...

Αχ kale μου συγνώμη. Ήταν αυθόρμητο. Μου θυμίζει τον Σάκη αυτός ο Masterblaster. Πάω αμέσως, σε εκείνη, εκείνη την κουζίνα! Σε φιλώ μωρό μου, αγκρρρρ...

 
At 3:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

aisxos, eleino,anithiko ,gia ta skoupidia ,o sxiliasmos soy to blog kai esy mazi .

i patrida einai se kindino kai den mporoume na asxoloumaste me
TIKINTANKGES san kai esena

OUST !! PALIO TI OU TE

 
At 3:09 μ.μ., Blogger sportgay said...

Αχ καλέ anonymous, τι σκληρό αγόρι είσαι συ; Με έχεις τρελάνει! Γουάου!
Σε θέλω! You are an animal! agrrrrr...
Πάνω απ'όλα θα το κάνουμε για την πατρίδα αν αυτό σε κάνει να λειτουργήσεις καλύτερα. Θες να σου παίξω και κλαρίνο;

 
At 4:31 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

axaxouxa eeeee

to sizitame !!!!!!!!!!

 
At 4:34 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αχ τι γλυκουλης που ειναι αυτος ο masterblaster! αχ τι γουτσου! Μπραβο για το νέο blog. ειναι πολύ γούτσου και αυτό! για σας αγόρια!

 
At 4:39 μ.μ., Blogger sportgay said...

Αχ καλέ anonymous, το ήξερα πως είσαι γούτσου και μουσικόφιλος. Ταιριάζουμε! Τι ζωδιο είσαι;
Αχ καλέ comisbliah καλώς ήρθες! Αχ τι ωραία! Είμαι ανάμεσα σε τρελά αγόρια!
Το όνειρό μου! Σμακ!

 
At 11:22 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

kale o Toti einai aytos sti foto?
poli kouklos.
tha vrehei th tetarth?
o masterblaster kale den ehei thlefonw to paidi ?
agorare!!!!!
a nai to blog einai poli kalo!!!!
filoures kale

 
At 11:33 μ.μ., Blogger sportgay said...

Αχ καλέ Tsiou biou σε ευχαριστώ πολύ! Πρώτον, ναι είναι ο Τόττι και είναι μόνο μόνο δικός μου! Ελπίζω να βρέχει την Τετάρτη, για να κολάνε πάνω τους τα σορτσάκια!!! Επίσης για να μην χεστούμε, ο masterblaster είναι μόνο μόνο δικός μου! Κατα τ'άλλα είσαι πολύ γλυκιά και γούτσου και σε λατρεύω! Φιλάκια! Σμακ! Γουάου!

 
At 12:05 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

kostas des kai to diko moy blog
http://tsirimpim.blogspot.com

exo kati poli endiaferon gia oloys

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker
Free Counter
Free Counter