SportGay

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΡΟΖ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ (Ροζ φίδι που μας έφαγε!)

Πέμπτη, Οκτωβρίου 12, 2006

ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΟ!!!


Είμαι σε κατάσταση σοκ! Τόσους πολλούς άσχημους μαζί, δεν έχουν ξαναδεί τα πανέμορφα ματάκια μου! Είναι χαραγμένο μέσα στο κέντρο μνήμης του εγκεφάλου μου, το travelling της κάμερας, κατά την στιγμή που έπαιζε ο εθνικός ύμνος της Βοσνίας. Κατάρρευσαν τα πάντα! Ο Δαρβίνος είχε δίκιο τελικά! Δεν έπρεπε οι πρόγονοί τους να κατέβουν από τα δέντρα... Δεν έπρεπε να έχουν βγεί από το νερό... Ο Μητσάρας μου ευτυχώς με καθησύχασε, όταν μου εξήγησε πως δεν αναπαράγονται μεταξύ τους, αλλά βγαίνουν κατευθείαν από τους υπονόμους. Διαβάστε λοιπόν για ένα τραγικό περιστατικό που συμμετείχαν 14 κούκλοι, 14 καλικάντζαροι και ένας λοβοτομημένος διαιτητής:

(Πριν προχωρήσω στην περιγραφή θα τονίσω τρία σημεία. (1) Οι Βόσνιοι για προθέρμανση, έπαιρναν φόρα και βούταγαν στο γρασίδι. Νόμιζα πως έτσι τρέφονται, αλλά ο Μητσάρας μου εξήγησε, πως δεν έχουν προσαρμοστεί ακόμα στο βάδισμα και οτι θα πέφτουν συνέχεια στο παιχνίδι. (2) Ο διαιτητής στην σέντρα για το δεύτερο ημίχρονο, χαϊδευόταν με το νούμερο 3 τον Σπάχιτσ ή Σπάστικ, δεν θυμάμαι καλά. Πάντως ήταν πιο έξαλλη και από εμένα ο Βόσνιος. (3) Ο Βόσνιος προπονητής σκάλιζε την μύτη του με πάθος και χρησιμοποιούσε το μούσι για οδοντόνημα.

Ακούστε λοιπόν χρυσά μου και μαλαματένια μου τι έγινε. (Σας έχω πει οτι σας λατρεύω; Σας λατρεύω!). Το παιχνίδι άρχισε καταπληκτικά, όταν ο σκηνοθέτης έκανε
close up στον Σαμαρά. Ύστερα στο 2ο κιόλας λεπτό, το κουκλί ο Στέλιος, τους προετοίμασε για τις ερωτικές στιγμές που θα ακολουθούσαν. Στο 5ο ένα close up στον Χριγκόβιτς με έκανε να ξεράσω. Στο 9o λεπτό, το αυτό, (έτσι θα αναφέρω τον διαιτητή), πολύ σωστά καταλόγισε πέναλτι, όταν η μπάλα βρήκε στο πτερύγιο του γυρίνου, που τον φωνάζουν Σίλιτσ ή silly.
Ο Αγγελούκος τους το έχωσε. Γουάου! Η επονομαζόμενη και λίπανση! Στο 20ο, καταπληκτικό
close up στον Σαμαρούκο! Τι παίδαρος!!! Στο 22ο, το Γκρίλ-ιτσ ή "φαγούρα του γκρίλ" στα αγγλικά, χαμογέλασε, πράγμα που προκάλεσε προσωρινή τύφλωση στα κουκλιά μας και έτσι το #*? σούταρε στο παιδάκι που μαζεύει την μπάλα. Ήταν και αυτό κακοχτενισμένο και άσχημο. Στο 24ο και 25ο, διπλό κοντινό στον ΚΟΥΚΛΑΡΟ τον Σεϊταριδάκο!!! Σμακ σμακ σμακ!!! Το καλό μου το παλικάρι όμως, το Καραγκουνάκι μου, πόναγε, και σαν ψυχάρα που είναι, έμεινε για 15 λεπτά και προσπαθούσε, μέχρι να φιλοτιμηθεί ο γούτσου ο Οττούλης να τον αλλάξει - WE LOVE YOU KARAGOUNIS - γεγονός που με εκνεύρισε και έφαγα και 6ο κομμάτι ...πίτσα. Πονηρά... Μην ακούσετε για π...ίτσα, αμέσως εκεί το μυαλουδάκι σας...
Πρίν γίνει η αλλαγή στο 37, υπήρξε ένα καταπληκτικό πλάνο στον Μπασινούλη στο 33, όταν έστηνε την μπάλα για κόρνερ. Στο 42ο, ο Χριγκόβιτς μπλέχτηκε με το πλοκάμι του, και έστειλε με δύναμη την μπάλα στην λατρεία μου, τον Αντωνάκη!
WE LOVE YOU ANTONAKIS! Αχ καλέ θα τρελαθώ! Έτσι στο ημίχρονο, πήγαν τα παιδιά για ντους, και εγώ να απλώσω τα ρούχα.

Δεύτερο ημίχρονο

'Απλωσα τα ρούχα. Θα αφήσω τα πολλά πολλά και θα πάω απευθείας στο 50ο λεπτό, όπου όταν η μπάλα βρήκε πλοκάμι Βόσνιου στην περιοχή μας, ζήτησαν πέναλτι. (μπριγκλ στη γλώσσα τους. Έχουν μόνο μονοσύλλαβες λέξεις εκτός από τα ονόματα). Μήπως σας λέει κάτι η σημείωση 3; Κοίταξα με απορία τον Μητσάρα μου, αλλά ευθύς αμέσως επανήλθα, όταν το αυτό, καταλόγισε φάουλ από τον μπλιάξ Σπάχιτσ στον Στελάκο, και έβγαλε κόκκινη στον Πάπα(ρι)τσ. Καταλάβατε εσείς τίποτα; Αμέσως ειδοποιήθηκαν οι αρχές στον άλφα του κενταύρου, και του αφαιρέθηκε το δίπλωμα χειρισμού ιπτάμενου δίσκου, με την αιτιολογία ΕΕΗΟ (Εντελώς Επικίνδυνο Ηλίθιο Ούφο). Μήπως σας λέει κάτι η σημείωση 2; Μετά βαρέθηκα. Χάρηκα καλέ πάρα πολύ, όταν μπήκε στο 57, ο Πατσατζογλούλης, και είδα οτι η φανέλα έγραφε
PATSA. Αχ καλέ χαρά που έκανα. Θα την πάρουν και αυτήν σκέφτηκα... Χάρηκα με τον γλυκούλη μου. Τόσα χρόνια ταλαιπωρία και ξανά προς την δόξα τραβά! Τσολιάς! Αχ θα τρελαθώ! Στο 62ο και 66ο είχαμε δύο καλές ευκαιρίες από τα κουκλιά μου τον Σαμαρούλη και τον Πατσατζούλη, μαζί με δύο καταπληκτικά κοντινά πάνω τους! So sexy! Έτσι φτάσαμε στο 82ο, όπου ο Σαμαρούλης έκοψε από τα δεξιά στον Πατσατζούλη, ο οποίος με δυνατό σουτ έστειλε την PATSA στο ΓΑΜΑ και διαμόρφωσε το 2-0. ΓΟΥΑΟΥ!!! Στο 85ο λεπτό το αντίστροφο! Ο Πατσατζούλης έβγαλε μπαλιά για τον Σαμαρούλη, ο οποίος ανέβασε τον δείκτη του σκορ στο 3-0! Το βάλαμε και έτσι και αλλιώς! Γιούπι!!! Και εκεί που νόμιζα πως είμαι προφήτης, γιατί όλο τα μελέταγα τα τρία μου το πρωϊ, ΧΛΑΤΣ, το τέταρτο! Πανσπερμία!!! Ο κούκλος μου, ο Κατσουρανούλης, ασάλιωτο από το σπίτι του! Και μετά τελείωσε! Έτσι λοιπόν κατέγραψαν οι κάμερες και οι δημοσιογράφοι του SPORTGAY τα γεγονότα σήμερα! Αχ καλέ κουράστηκα η τρελή! Λοιπόν, σας φιλώ γλυκά στα μούτρα και πάω για νάνι! Σμάκ! Ραντεβού αύριο! Και μην ξεχνάτε... Σας αγαπώ!

12 Comments:

At 9:55 π.μ., Blogger mujahedin said...

Εμένα πάλι γιατί ο Βόσνιος προπονητής μου φάνηκε συμπαθέστερος του μπαρμπά-Όττο;
*Παρεπιπτόντως, ας σημειωθεί οτι αυτός έχει πάθει εγκεφαλικό και μας το έχουν κρατήσει κρυφό...

 
At 10:49 π.μ., Blogger sportgay said...

Αχ καλέ masterblasterάκο μου! Διάβασες οοοοοολο αυτό το post για μένα; Αχ γλυκέ μου σε λατρεύω! Το ήξερα πως είσαι πολύ μορφωμένος! Γουάου! Πρόκειται για παρεξήγηση. Κοίτα να δεις τι συνέβη με τον Οττούλη. Ο βάλτος που παίζανε τα παιδάκια, είχε 172% υγρασία, με αποτέλεσμα όσοι δεν ήταν βάτραχοι να έχουν πρόβλημα συγκέντρωσης. Στο ημίχρονο τους εμβολίασαν για ελονοσία και έτσι όταν ο Σεϊταριδούλης χτύπησε στο βου ημίχρονο, τον άλλαξε στο 3ο δευτερόλεπτο του πόνου. Αχ καλέ, τι sexy που είσαι; Γουάου! Φιλάκια! Σμακ!

 
At 11:08 π.μ., Blogger mujahedin said...

Θενκς, για τα γλυκόλογα Φραντσέσκα. Να διευκρινήσω πάντως οτι το σέξυ αγόρι στη φωτό δεν είμαι εγώ, αλλα ο τριτοξάδελφός μου απο το αμέρικα (δατς χουάι, έχει και το τσόπερ στο μπάκ-γκράουντ), κολλητός φίλος του Βιν Ντίζελ. Θα του μεταβιβάσω το θαυμασμό σου..

 
At 11:43 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Χρυσό μου, τι καλά που γράφεις! Τόσο αισθαντικό παιδί έχω χρόνια να συναντήσω. Και δεν έχω λίγα χρόνια, 78 είμαι, μη βασκαθώ... Δεν έχω καταλάβει αυτός ο Μήτσος που αναφέρεις στα γραφτά σου γιατί σε ταλαιπωρεί τόσο. Ξαδελφάκι σου απ' το χωριό είναι; Πες του να πάει να μαζέψει ελιές, Νοέβρης πλησιάζει.
Μας τα λες πολύ ωραία, και όλες εμείς στο ΚΑΠΗ Χαλανδρίου σε διαβάζουμε μαζί με τα free press έντυπα της πόλης μας. Για τις Δημοτικές εκλογές, έχεις κανένα καλό guideline να μας δώσεις;

 
At 11:44 π.μ., Blogger sportgay said...

Wow! Family business! Thanks my greek masterblaster! Speak him that I speak england very best and from weather to weather, I speak bester nad bester! I love you! smak!

 
At 11:54 π.μ., Blogger sportgay said...

Αχ καλέ θα τρελαθώ! ΚΑΠΗ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ! Γουάου! Σας λατρεύω! Κοιτάξτε μωρά μου τι παίζει με τις εκλογές! Είναι η μόνη μέρα όπου ο λαός το πρωϊ ξυπνάει κυρίρχος και το βράδυ ξανακοιμάται Βασιλάκης. Εγώ παραδοσιακά ψηφίζω ζαμπόν. Γιατί και δεν καταλαβαίνει κανείς τίποτα, και λόγω του λίπους, καταστρέφει τα υπόλοιπα ψηφοδέλτια που έχουν ρίξει ημιανεπτυγμένες μορφές ζωής με βάση των άνθρακα, πιστεύοντας πως κάναν το καθίκι τους εεεε το καθήκον τους! Σας αγαπώ! Φιλάκια! Σμακ!

 
At 12:31 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

sto deftero imixrono meta tin kokkini opoy ta ekane mantara o dietitis ,gia kana 15lepto ontos peazame san ta kapi xalandrioy .telos i perighrafi einai poli kali kai gia ayto tha protino ston sotirakopoulo na sekani arxisintakti i oti allo arxi... epithimis eise poli kalo s ,foveros anepanaliptos eise o enas o monadikos o allos kanenas .
( oooopa moy trexoun ta salia ka i glistrisa ).

 
At 12:46 μ.μ., Blogger sportgay said...

Αχ καλέ θα τρελαθώ! Σε ευχαριστώ γλυκέ μου για τα καλά σου λόγια! Είμαι απλά αφιερωμένη στο καθήκον μου. Την σωστή και αντικειμενική ενημέρωση στο ελληνικό φίλαθλο κοινό! Όχι οτι με επιρρεάζουν τα κοπλιμέντα, αλλά έχεις κανονίσει τίποτα για σήμερα τρελό αγόρι! Γουάου! Πάω να φέρω την σφουγγαρίστρα! Φιλάκια! Σμακ!

 
At 1:50 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

μωρή, πάλι στα διαδικτυα γυριζεις;
και με τα ΚΑΠΗ τώρα;
δεν σου έφτανε η 5η μοίρα καταδρομέων; τόσα τηλέφωνα μαζεψες το καλοκαιρι.
τρελόγκα!

 
At 2:01 μ.μ., Blogger sportgay said...

I can get no... tourouroum... satisfaction... tourouroum... Δεν μπορώ να κάνω αλλιώς μωρό μου! Το κοινό μου με καλεί. Σου έφτιαξα μακαρονάκια με κιμαδούλι, που τόσο γούτσου πολύ σου αρέσουν! Σε περιμένω καλέ μου! Σμακ!

 
At 2:49 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

trelongka !!!

to simerino post einai etoimo gia des tin epistoli kai pes moy pos soy fenetai !tsioy

 
At 3:14 μ.μ., Blogger sportgay said...

Αχ καλέ, θα μπώ αμέσως! Γουάου!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker
Free Counter
Free Counter