SportGay

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΡΟΖ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ (Ροζ φίδι που μας έφαγε!)

Παρασκευή, Οκτωβρίου 13, 2006

ΕΧΩ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ! (ΙΣΟΠΑΛΙΕΣ)


Έχω ένα όνειρο. Όλοι οι άνθρωποι να ελευθερωθούν από τους φόβους τους.
Έχω ένα όνειρο. Όλοι οι άνθρωποι να ζούν ως ίσοι (Χ) μεταξύ ίσων(Χ).
Έχω ένα όνειρο. Να εκλείψουν οι straight.
(Δεν πιστεύω να είστε straight; Αχ καλέ χρυσά μου! Δεν θέλω να είστε εργάτες! Να κάνετε εσείς όλη την δουλειά, να ιδρώνετε, να κοψομεσιάζεστε κ.λπ. Σας θέλω ΑΡΧΟΝΤΕΣ! Να κάθεστε αναπαυτικά και να απολαμβάνετε! Δεν είναι τίποτα! Είναι σαν να έχεις VW. Αντί να έχεις την κίνηση εμπρός, την έχεις πίσω! Πονηρούλια μου εσείς! Σμακ!)
Έχω ένα όνειρο. Να κερδίσω 14 ισοπαλίες στο στοίχημα (χρυσό ποδόσφαιρο), ώστε με ένα δελτίο των 0,30 ευρώ, να ξεΚοκκαλίσω ένα εκατομμυριάκι απ΄τον ΟΠΑΠ.
Και εδώ έρχεστε εσείς μωρά μου!
Έχω ένα όνειρο. Όποιος έχει καλή πρόταση για ισοπαλίες να τις γράψει στα comments!
Έχω ένα όνειρο. Να γίνει αυτό το blog, το μέσον που θα μας κάνει πλούσιους για να την κάνουμε από αυτήν την πόλη μπάχαλο.
Έχω ένα όνειρο. Να πληρώσω το νοίκι μου.
Έχω ένα όνειρο. Να το διαβάσετε.

Πάρτιν Λούγκρερ Κίνγκ (SportGay)

Υ.Γ. Αχ καλέ στείλτε μου ισοπαλιούλες! Και γω θα σας φτιάξω πιττούλα με τα χεράκια μου! Και μην ξεχνάτε, σας αγαπώ! Φιλάκια! Σμάκ! Καλό Σαββατοκύριακο!

5 Comments:

At 12:20 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

nai oreo mono poy o louther king

soy bgike ligo se rozaki .

ax kai ego matia moy exo oneira ala pounta ..pountAAAA

 
At 1:14 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Καλό μου, βάλε και το κουπονάκι να δούμε τα ματσάκια. Κι άμα πιάσω τα ευρουλάκια που λες, θα καλέσω εσένα και την παρεούλα σου να δεις πώς διασκεδάζουμε εμείς οι γιαγιάδες... ΣΜΑΚ!!!

 
At 2:24 μ.μ., Blogger sportgay said...

Αχ καλέ τρελά μου αγόρια και γιαγιούλες! Σας Λατρεύω! Μπορείτε να δείτε τα ματσουλίνια στο: http://www.pamestihima.gr/gfootball/index_cur.htm
Aχ καλεεεέ, σας παρακαλωωωωωωώ... ελεήστε την φτωχή...
ΣΜΑΚ!

 
At 2:34 μ.μ., Blogger mujahedin said...

Με μεγάλη μου ευχαρίστηση να βοηθούσα, αλλα δεν παρακόλουθω ποδόσφαιρο αν δεν αγωνίζεται η ομάδα με τα ερυθρόλευκα και τον δαφνοστεφανομένο στο στήθος. Ειλικρινά...

 
At 3:41 μ.μ., Blogger sportgay said...

Αχ καλέ τους έχω δεί στα αυτοκόλλητα πανίνι! Αυτοί δεν έχουν για πρόεδρο έναν τίμια και σκληρά εργαζόμενο με το όνομα "Boney S"; Αχ καλέ, αυτός, απ'ότι μου έχει πεί μια φιλενάδα μου, δεν είναι γούτσου. Μάλιστα μου έχει πεί πως έχει καταστρέψει το πρωτάθλημα μίας τριτοκοσμικής χώρας και όταν βγήκε ένα σκάνδαλο με στοιχήματα σε μία θυγατρική του, τον ΠΡΟΠΑΠ, από μία βουλευτή του ΚουΚουβρΕ, έγινε γαργάρα, όταν πήρε τις μεταδόσεις των κληρώσεων του ΠΡΟΠΑΠ, ένας σταθμός, "902 δεξιά στην TV"! Άσχετο! Η δάφνη πάει πολύ ωραία στις φακές, το τριφύλι στα βόδια και τα πτηνά στον φούρνο! Και μην ξεχνάς, σας αγαπώ! Σμακ!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker
Free Counter
Free Counter