SportGay

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΡΟΖ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ (Ροζ φίδι που μας έφαγε!)

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 04, 2007

ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΓΕΛΟΙΟΣ







Είναι βλάκας. Είναι πολύ βλάκας. Είναι πάρα πολύ βλάκας. Είναι τόσο πολύ βλάκας, που θα πρεπε να παίζει στον ακατονόμαστο. Η κυριαρχία της ΑΕΚ διεκόπηκε στο 30 λεπτό, στον αγώνα για την σωτηρία του κόσμου. Από τον βλάκα. Γιατί; Μα γιατί είναι βλάκας. Η ελληνική υπερομάδα, κέρδισε την ευρώπη εχθές, με την αγωνιστικότητα και προπαντώς, το ήθος της. Απόδειξη, οι δηλώσεις των αντιπάλων και ειδικότερα του προπονητή της Σεβίλλης, που την ονόμασαν Κυρία. Μέχρι και ο εκφωνητής του αγώνα, άφησε τον εαυτό του ελεύθερο να του διαφύγει: "Αν ήταν στην θέση της ΑΕΚ ο ακατονόμαστος, θα'χε έρθει το τέλος του κόσμου". Όμως δεν ήρθε. Γιατί αυτοί οι αγώνες, είναι φτιαγμένοι για μεγάλες ομάδες. Μεγάλη αποκάλυψη ο Παυλής. Γιατί όταν χάνεις με αξιοπρέπεια κάτι, κερδίζεις κάτι. Αυτά για την προσπάθεια της ΑΕΚ στους προκριματικούς του champions league. Πάμε για πρωτάθλημα και ουέφα. Αν μας αφήσουν βέβαια τα υπαλληλάκια του ακατονόμαστου και οι καραγκιόζηδες της ΠΕΠΟ. Αναρωτηθήκατε γιατί δεν αναβλήθηκε εξ αρχής ο αγώνας της ΑΕΚ με την Σεβίλλη; Μπείτε στο site της UEFA, και δειτε σε ένα PDF, οτι η ΕΠΟ θεώρησε οτι δεν συντρέχουν σοβαροί λόγοι. Το έχω σε JPEG πιο πάνω. Όσο για το ντέρμπι τι να πω; Καζναφέρης. Τα λέει όλα. Αφού δεν άφησε τον ακατονόμαστο με 8 παίχτες, τι να λέμε ύστερα... Αυτά λοιπόν απο εμένα. Καλή αρχή να έχουμε και να μην μου ξεχνάτε... σας αγαπώ!

4 Comments:

At 2:38 μ.μ., Blogger Pastaflora said...

Εξαιρετικός κύριος! Είμαι σίγουρη ότι στις επόμενες εκλογές θα τον προτείνουν για το Επικρατείας.
τα σέβη μου!

 
At 12:28 μ.μ., Blogger BeBe said...

Ποπο οίστρος! Ναι βλάκας είναι αλλά στο συγκεκριμένο ματς, υπήρχαν κι άλλοι πιο βλάκες. Κουράστηκα να βλέπω τον Λυμπερόπουλο να χάνει τη μπάλα. Πραγματικά τέτοιο ξεφύσημα δεν έχω ρίξει στη ποδοσφαιρική ζωή μου ούτε με τον Παναθηναϊκό.
Και φαντάσου πως ο Λύμπε είναι και αδυναμία μου.
Καλημέρες.

 
At 6:26 μ.μ., Blogger sportgay said...

@ πασταφλορα: Αγαπητή μου άγνωστη. Συμφωνώ και επαυξάνω! Πρέπει να παραιτηθεί απο την ΑΕΚ, απο την θέση του μεσοεπιθετικού καραγκίοζη, και να τον συμπεριλάβει το γκιοργκάκι, όπως την πατουλάϊντου, στο ψηφοδέλτιο. Και όλοι ξέρουμε μετά τι τον περιμένει... μπουάχαχαχα...

@ bebe: Κυρία μου με τιμάτε με την παρουσία σας. Σε αυτό το μικρό, ενημερωτικά αξιόπιστο, πνευματώδες, καλοσχεδιασμένο και ταπεινό blog, της ανείπωτης καφρίλας, η παρουσία σας και το σχόλιό σας, με ωθούν να σας απαντήσω με ειλικρίνια και βάρος καρδίας, πως ναι, όντως, είναι απίστευτα πάρα πολύ βλάκας. Είναι πιο βλάκας και από το πεζοδρόμιο, μιά και αυτό βρίσκεται πάντα στη σωστή θέση. Είναι μια μορφή ζωής με βάση τον άνθρακα, που αποτελεί κατασπατάληση οξυγόνου, σε αυτό τον μικρό πλανήτη. Για τον Νικολάκη θα συμφωνήσω, μα επιτρέψτε μου να τον συγχωρήσω. Του έχω αδυναμία λόγω προσφοράς στην ομάδα και κυρίως λόγω χαρακτήρα. Θα χαρούμε να φιλοξενήσουμε τα έγκυρα και έγκριτα σχόλιά σας ξανά.

 
At 1:14 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Το παράκανες χρυσό μου με την κριτική σου. Όλες μου οι φίλες εδώ στο ΚΑΠΗ πιστεύουν πως μπορεί να έχει άλλα προσόντα, όπως π.χ. μεγάλη παπαρδέλα.
Μην απαξιώνεις έτσι ένα τόσο καλό αγόρι και πες και μια ΚΑΚΗ κουβέντα για τον Ριβάλντο που σέρνεται σαν μουλάρι γκαστρωμένο μες στο γήπεδο...
Πέρασες καλά το καλοκαιράκι σου; Εμείς πήγαμε Καμμένα Βούρλα και ξεσαλώσαμε! Ειδικά το βράδυ που ήρθαν στο κλαμπ "Χρυσός Αστερίας" ο Τέρης Χρυσός, ο Λάκης Τζορντανέλι και ο πατρο-Κοσμάς ο Αιτωλός, έγινε της πόρνης! Ευτυχώς πυ έχει πεθάνει ο άντρας μου, αλλιώς ποιος ξέρει τι θα σκεφτόταν για μένα... Του έβαζε βλέπεις λόγια και η πεθερά μου, κακή της ώρα εκεί που βρίσκεται.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker
Free Counter
Free Counter