SportGay

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΡΟΖ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ (Ροζ φίδι που μας έφαγε!)

Τετάρτη, Μαΐου 09, 2007

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ!


Αφού πρώτα ευχαριστήσω την αξιαγάπητη και ξένη Pastaflor, όριστε όλα όσα θα θέλατε να μάθετε για τον sportgay και ντρεπόσασταν να ρωτήσετε!

Η απόλυτη ευτυχία για εσάς είναι;
Οτιδήποτε κάνει την γυναίκα μου να χαμογελάει σαν παιδάκι και να είναι ήρεμη

Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωϊ;
Η γυναίκα μου...

Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Γελάω συνεχώς. Προσπαθώ να κόψω το κάπνισμα και έχω κάψει φλάτζες. (sorry doctor)

Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Απλότητα

Το βασικό ελλάτωμά σας;
Κατακρίνω εύκολα

Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Στων άλλων. Δεν μπορώ να κρατήσω κακία σε άνθρωπο.

Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Τον Τελώνη...

Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Οι Άγιοι.

Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Αυτό που κάνω από τότε που γεννήθηκα. Είναι υπέροχο να υπάρχεις και να το αντιλαμβάνεσαι!

Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Δεν ξέρω πολλούς. Σίγουρα πάντως όλους όσους δίνουν αγνή αγάπη με τα έργα τους και είναι "πτωχοί τω πνεύματι" με αποτέλεσμα να μην μπορούν να πουλήσουν πνεύμα, εγωϊσμό, και μονομανίες! Όσοι δηλαδή με αναπαύουν!

Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Την αγνότητα και την απλότητα.

... και σε μια γυναίκα;
Την αγνότητα και την απλότητα.

Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Δημήτρης Παπαδημητρίου.

Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Down Under - Men at work

Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Καινή Διαθήκη

Η ταινία που σας σημάδεψε;
Το φώς που σβήνει

Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Δεν έχω ζωγράφο, αλλά σκιτσογράφο, Uderzo

Το αγαπημένο σας χρώμα;
Το πράσινο

Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Το οτι έχω αγάπη στην ζωή μου και την καλύτερη γυναίκα του κόσμου

Το αγαπημένο σας ποτό;
Φραπεδώνι

Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Για το ότι σπαταλάω πολύ από τον χρόνο μου άστοχα

Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;
Τον κακό μου εαυτό

Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Να μαστορεύω, να φροντίζω τον λαχανόκηπό μου και να είμαι αγκαλίτσα με την αγάπη μου!

Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Μην κάνω κάτι κακό στους άλλους

Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Σε ετοιμοθάνατο, αν είναι να του δώσει ανάπαυση

Ποιο είναι το μότο σας;
Δεν έχω

Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Τι σημασία έχει; Όπως έζησα. Ζητώντας έλεος από τον Θεό.

Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Δεν ξέρω, αλλά θα'θελα να μου χαμογελάει σαν τους γονείς μου

Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Ένταση. Λόγω τσιγάρου.

Με τη σειρά μου προσκαλώ τους Τσιριμπίμ και Τσιουμπίου. Και μην ξεχνάτε... σας αγαπώ! Σμακ!

2 Comments:

At 1:22 μ.μ., Blogger mujahedin said...

Φίλε σταμάτα! Πρέπει να γίνεις πιο κακός! Πάρε πίσω αυτό το ποστ και πες ότι σου αρέσει να τρως γιαγιάδες για πρωινό, είσαι μηχανόβιος, είσαι μαλλιάς, είσαι πολύ σκληρός τύπος. Το ψευδώνυμο σου από εδώ και πέρα θα είναι «το αγρίμι»
Αυτά!

 
At 4:40 μ.μ., Blogger sportgay said...

Αχ καλέ, ναι! Είμαι ένα άγριο θηρίο, είμαι ένας κακός, μπουάχαχαχα!, είμαι ο ΑΡΜΑΧΕΖΩΝ, το τέλος του κόσμου, απάνω τους γενναίοι μου και όσοι μείνουμε! Αεεεεεεερρραααααααα...
Χι χι χι! Είμαι τόσο γούτσου κακουλίνι! Ανατρίχιασα! Σμακ!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker
Free Counter
Free Counter