SportGay

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΡΟΖ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ (Ροζ φίδι που μας έφαγε!)

Πέμπτη, Νοεμβρίου 23, 2006

ΑΝΤΙΟ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΨΑΡΙΑ!

Επειδή μας κάνει ρεζίλι στην Ευρώπη, επειδή έχει γεμίσει βαθμούς και τις πιο απίθανες χώρες, επειδή έχασα το over στο στοίχημα εξαιτίας του, επειδή έχει καταστρέψει το πρωτάθλημα της τριτοκοσμικής μας χώρας, επειδή είναι αυτό που είναι, δημιούργησα στον υπολογιστή την παραπάνω εικόνα, για να την κάνω μπλουζάκι, μπρελόκ, τατουάζ, σημαία, χαλί, ταπετσαρία, κάδρο, στυλό, αναπτήρα, μπλοκάκι, ώστε να μείνει στις επόμενες γενεές το ΝΕΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ του ακατονόμαστου στο CHAMPIONS LEAGUE.
(ΛΟΓΟΤΥΠΟ1)
Ζητώ από την κυβέρνηση να απαγορευτεί, όχι μόνο η συμμετοχή του στους οποιουσδήποτε ποδοσφαιρικούς θεσμούς, αλλά και η οποιαδήποτε εκφώνηση του ονόματος του, μπας και με τον καιρό, ξεχαστεί αυτή το αποτροπιαστικό λάθος που ρεζίλεψε την χώρα μας.
(ΛΟΓΟΤΥΠΟ2)
1.578.867.342 φίλαθλοι, εξέφρασαν την ανακούφισή τους με επιστολή στο ευρωπαϊκό κοινοβούλιο, καθώς θα βλέπουν τις αγαπημένες ομάδες τους στο γήπεδο, χωρίς να αναπνέουν πλέον την αποτροπιαστική ψαρίλα, που τόσο πολύ τους ταλαιπώρησε τους προηγούμενους μήνες. Λόγω δε του ότι δεν πρόκειται ποτέ ο ακατονόμαστος να περάσει στον δεύτερο γύρο, ζήτησαν και αυτοί τον ισόβιο αποκλεισμό του από όλες τις διοργανώσεις, καθώς όπως αναφέρουν, η μυρωδιά δεν φεύγει με τίποτα από τις πόλεις τους και αντιμετωπίζουν έντονο πρόβλημα συγκέντρωσης στις ασχολίες τους, όπως και μεταλλάξεις στα παιδιά τους. Βγάζουν λέπια, είναι απίστευτα άσχημα και χαζά και θέλουν να γίνουν πρόεδροι της Superleague.
Ο γενικός γραμματέας του ΟΗΕ, σκέφτεται να προωθήσει ψήφισμα, στο οποίο να ορίζεται ως έδρα του ακατονόμαστου η Ψυτάλεια και όλοι οι εκτός έδρας αγώνες του να γίνονται στην όαση Αλ ιμ πιακ μπλιάχ, στο κέντρο της έρημου Σαχάρα.
(ΛΟΓΟΤΥΠΟ3)
Αγαπητοί μου, στο όνομα της ανθρωπιάς, της αξιοπρέπειας και της επιβίωσης του πλανήτη, σας παρακαλώ να κάνει ο καθένας, στο πλαίσιο της αξιοπρέπειας, ότι μπορεί για να εξαφανιστεί από τα ευρωπαϊκά γήπεδα, αυτή η μάστιγα, αυτή η μπόχα, που απειλεί εμάς και τα παιδιά μας. Σας παρακαλώ να προωθήσετε αυτό το post, ώστε να βρεθούν συμπαραστάτες σε όλα τα μήκη και τα πλάτη αυτού του φτωχού, ταλαιπωρημένου πλανήτη. Σε ευχαριστούμε ΒΑΛΕΝΘΙΑ!
Αφιερώνω στον ακατονόμαστο,
ένα απόσπασμα Βογκονικής ποίησης, γιατί μου θυμίζει τον τρόπο παιχνιδιού του. Ας το δούμε:

" Ω μαιανδρωδική μου γρυλλιστοσάλπιγγα...
Οι συχνουρίες σου είναι για μένα,
σαν πλιατσικολογημένες αμφικλινερυθροκηλίδες
σ' αλλεργικά πετούμενα.

Επιψηλάφισε σ' εκλιπαρώ,
τις πηγαδιαστές μου τορνευτοδρομάδες.

Και βραχνοκρώζοντας σούρε με,
με ζαρωμένες κληματσάδες,
ή θα σε συντρίψω στις ροχαλιασμένες κρεατοελιές
με το θολοσπυροθρυμματιστή μου, σοβαρολογώ!"

Αυτά λοιπόν γλυκά μου! Και να μην μου ξεχνάτε... σας αγαπώ! Καλή επιτυχία στον γούτσου τον Παναθηναϊκούλη σήμερα! Φιλάκια! Σμακ!


5 Comments:

At 5:08 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Είσαι ο νέος Όμηρος, αγοράκι μου. Να σε χαίρεται η μανούλα σου και να τυπώνουν οι γαύροι τα κείμενά σου να τυλίγουν τα ψάρια στις ψαροκασέλες τους. Τη χαρά που δίνεις σ' εμάς τις ταλαιπωρημένες γριούλες, ο Θεός να στις στέλνει πίσω σε καλά και στους γαύρους σε γκολάκια μέσ΄στα δίχτυα τους (μαουνιέρηδες είναι θα μου πεις, τι θα βάλουν μέσ' στα δίχτυα, λαχανοντολμάδες;)

 
At 2:14 μ.μ., Blogger sportgay said...

Με τιμάει η παρουσία έμπειρων πλέον στη ζωή ανθρώπων, με πλούσια αντίληψη!
Η χαρά είναι και δική μου, όταν βλέπω πως η αμεροληψία μου στη γραφή επιβραβεύεται από εσάς γλυκά μου ΚΑΠΗ! Αχ καλέ θα τρελαθώ! Γουάου! Σμακ!

 
At 1:51 μ.μ., Blogger vasilis said...

re mitsaara eisai theos re...

 
At 10:22 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Πολύ γέλασα πολύ καλό ποστ πάντα τέτοια!!!!!

 
At 10:22 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Πολύ γέλασα πολύ καλό ποστ πάντα τέτοια!!!!!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker
Free Counter
Free Counter