SportGay

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΡΟΖ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ (Ροζ φίδι που μας έφαγε!)

Τρίτη, Οκτωβρίου 31, 2006

Ευχόμαστε να νικήσει ο καλύτερος!

Το SportGay, ως μία έγκριτη και αμερόληπτη αθλητική εφημερίδα, σε παγκόσμια αποκλειστικότητα, σας ενημερώνει, εσάς τα κουκλιά μου, πως σήμερα:
α) η συμπαθέστατη ομάδα του ολυμπιακού θα νικήσει την Roma,
β) θα βρέξει όλα τα παλιά τεύχη Βαβούρα,
γ) θα αναστηθούν τρείς δεινόσαυροι και διακόσια κιλά ομελέτα ,
δ) θα σταματήσει η κίνηση στο κέντρο,
ε) θα παραιτηθεί αιφνιδίως η κυβέρνηση και θα αναλάβει το ΚΚΕ,
στ) θα κόψω το κάπνισμα,
ζ) θα πάρω αύξηση,
η) και εσείς,
θ) θα διαβάσουν αυτό το blog πάνω απο 1000000 εξωγήινοι,
ι) θα το καταλάβουν και θα μας επιτεθούν,
κ) θα κερδίσω στο στοίχημα 10 σερί ισοπαλίες.
Με άνεση λοιπόν και σιγουριά, ευχόμαστε στον ολυμπιακό, να νικήσει ο καλύτερος!
Ραντεβού την Τετάρτη μωρά μου για το ΑΕΚάκι! Και μην ξεχνάτε... σας αγαπώ! Σμακ!

10 Comments:

At 9:33 π.μ., Blogger mujahedin said...

Και αφού γίνουν ολα αυτά, θα περπατήσουν τα ολ-σταράκια μου και θα παίξουν ενα σολάκι απο slayer στην κιθάρα μου. Μετά θα βάλουν ένα τζιν-τόνικ και θα κάτσουν στον καναπέ μου να δούν σε DVD τα 10 καλύτερα γκολ του ανατολάκη στο champions league.. Ναι! Σε αυτόν τον κόσμο, τα ολ-σταράκια μου θα είμαι εγώ, και εγώ θα είμαι τα ολ-σταράκια μου... Όβερ!

 
At 11:13 π.μ., Blogger sportgay said...

Φοβερό!!! Το καλύτερο κείμενο της ημέρας! Να'σαι καλά!

 
At 12:58 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

an kerdisi o olympiakos

auto poy tha gini sigoyra einai
oti tha alaksis sovrako poy exeis na alaksis apo persi palio bromiari.
sorry bromiara !!!

 
At 2:01 μ.μ., Blogger sportgay said...

Αν κερδίσει ο ολυμπιακός, θα συμβούν και όλα τα υπόλοιπα, οπότε δεν θα επιβιώσετε για να το γιορτάσετε! Χα χα χα! Μα καλέ τσα μου, τόσοι που μπαίνουν στο σώβρακό μου, μου το έχουν καθαρίσει! Αχ καλέ θα τρελαθώ η τρελή! Πες μου την αλήθεια. Πού τσα μου θα κερδίσετε; Πού τσα μου; Στην ρώμη;

 
At 2:30 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

1 den foras sovrako alla kilotitsa

2 kai den katharizi me tipota giati akoma psaxnis na tin brsi min grapso pou!!!!

3 oti kai na kanetai oso kai vrizetai me osoys kai na pas
protathlima me to makaroni
tha blepis mori treli .!!!!!!!!!

 
At 2:45 μ.μ., Blogger sportgay said...

1) Εσύ είπες πως φοράω σώβρακό και με πλήγωσες.
2)Όντως δεν την brsi με τίποτα, γιατί δεν ξέρω το brsi τι σημαίνει. (Είναι μονοσύλλαβο, οπότε απευθύνεται σε ολυμπιακό).
3) Ότι και να κάνετε, όσο και να βρίζετε, θα είστε τα duty free της ευρώπης!

Θερμή παράκληση! Σήμερα που θα χάσετε, μην σπάσετε το λεωφορείο της Roma. Δεν μπορεί ο πρόεδρος να κάνει τίποτα εκτός συνόρων. Φαίνεται από τα αποτελέσματα!

 
At 2:56 μ.μ., Blogger tsioubiou said...

an paroume 2 mwri treli ti tha kaneis?

 
At 7:39 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ούτε δύο ούτε ένα ούτε χι. που έχουμε πιάσει κροκόδειλους από τότε που έκανε το blog, το τρελοκομείο.

 
At 10:25 μ.μ., Blogger sportgay said...

@ tsaa!!!: Αν πάρετε 2, εγώ ή θα πιάσω έναν τυχαίο ολυμπιακάκια στον δρόμο για να τον ρωτήσω 5 αριθμούς απο το 1 μέχρι το 45 και 1 από το 1 μέχρι το 20 ή θα πάρω τα βουνά για να γλιτώσω απο την βαβουρόπτωση, τους δεινόσαυρους, το ΚΚΕ και τους εξωγήινους!

@ okalos sou: Αχ καλέ καλέ μου, το έχουμε! Είναι σίγουρο! Αν γλιτώσουμε από τα παραπάνω σημεία της αποκάλυψης πρώτα...

 
At 10:42 μ.μ., Blogger sportgay said...

Λέτε να πιάσει; Δεν ξέρω... Αξίζει να το δοκιμάσω πάντως. Έπιασε την προηγούμενη φορά. Αυτοσυγκεντρωσή...... και πάμε! "ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΜΙΑ ΑΝΕΤΗ ΝΙΚΗ! ΝΑ ΘΡΙΑΜΒΕΥΣΕΙ! ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ"

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker
Free Counter
Free Counter