SportGay

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΡΟΖ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ (Ροζ φίδι που μας έφαγε!)

Παρασκευή, Νοεμβρίου 03, 2006

Ο GOALDALF.


Αχ καλέ θα τρελαθώ! Δύο νίκες για τις ελληνικές ομάδες αυτή την εβδομάδα! Η ΑΕΚ και ο ΠΑΟ, για άλλη μία φορά, δόξασαν το ελληνικό ποδόσφαιρο στο εξωτερικό! Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτές οι δύο για να μας εκπροσωπούν. Τα very γούτσου παναθηναϊκούλια, κατατροπώσαν μία πάρα πολύ κακομούτσουνη και κακοχτενισμένη ομάδα, έχοντας τον πλήρη έλεγχο του αγώνα καθόλη την διάρκειά του! Το γουτσουρίνι μου, ο Σαλπιγγίδης, ο Goaldalf, ο μάγος της μπάλας, ο γητευτής των γηπέδων, τους το κάρφωσε, ζεσταίνοντας έτσι το πόδι του για τον επόμενο αγώνα όπου θα ξεσκίσει τον αηδιαστικό αντίπαλο. Ας πούμε λοιπόν ένα μεγάλο ευχαριστώ στην συμπαθέστατη ομάδα του Παναθηναϊκού και να τους ευχηθούμε καλό θρίαμβο, στην επόμενη αναμέτρησή τους, με όποια ξεφτιλισμένη ομάδα είναι αναγκασμένοι να παίξουν. Δεν ξέρω ποιός είναι ο επόμενος αντίπαλος τους, αλλά σίγουρα είναι κακομούτσουνος, κακοχτενισμένος, μπιμπικιάρης, πλέμπα, σαπιοδόντης, βρωμιάρης, λιγδιασμένος, δυσκοίλιος και άμπαλος. Οι ευχές του Μητσοτάκη να συντροφεύουν πάντα τον επόμενο αντίπαλο του Παναθηναϊκού. Αν και δεν ξέρω ποιός είναι εύχομαι πάντα να χάνει και τα homo erectus οι οπαδοί του να υποφέρουν απο αιμορροϊδες και τα παιδιά τους να γίνουν βάζελοι. Μωρούλια μου γλυκά δεν έχει στοιχηματάκι για αυτό το ΣΚ, γιατί όλα έρχονται ανάποδα! Μην χάσετε και τα 30 λεπτουλίνια. Σας φιλώ λοιπόν γλυκά στα μουσούδια και να μην ξεχνάτε... σας αγαπώ! Σμακ!

5 Comments:

At 3:04 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Αχ καλό μου... Τα γράφεις τόσο χαριτωμένα! Πάντως διακρίνω μια διεστραμμένη αγάπη για τον Παναθηναϊκό, εσύ ένα τόσο φυσιολογικό παιδί...
Επίσης ήθελα να ρωτήσω πώς ένιωσες προχθές που ξαναπήγες στο γήπεδο μετά από τόσα χρόνια;
Μη με παρεξηγείς,εμείς οι μεγάλοι άνθρωποι έχουμε τις παραξενιές μας... Καλό Σ/Κ

 
At 3:46 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ετσι ετσι καλα τα λες διεστραμμενη αγαπη .
τι φυσιολογικο παιδι?

αφου δεν ειναι ουτε ΑΕΚ ουτε ΠΑΟ ουτε τιποτα, Αντι ολυμπιακος ειναι ,
που το φυσιολογικο ?

Ναι βλεπεις στον ολυμπιακο εχουμε κοκαλη και τον ενοχλη
οι φαρμακοτριφτσαις και πετρελεαδες του ΠΑΟ δεν τον ενοχλουν .

 
At 3:50 μ.μ., Blogger sportgay said...

Αχ καλέ καπη μου, όντως είμαι λίγο διεστραμένη. Μην ξεχνάς όμως ότι οι εχθροί του εχθρού είναι σύμμαχοι! Τον παναθηναϊκούλη τον αγαπώ, όπως αγαπώ τα σκυλάκια. Τίποτα παραπάνω! Το γήπεδο ήταν οργασμός! Αχ αυτός ο Μάριος. Τι παιδί!!! Τι κορμοστασία! Σαν τον Απόλλωνα έμοιαζε κάτω από τον προβολέα! Έκανε το παιχνίδι πιό όμορφο. Άμα τον δεις θα καταλάβεις! Αχ καλέ ΚΑΠΗ μου είσαι τόσο γουάου! Σας λατρεύω! Αχ θα τρελαθώ η τρελή! Σμάκ στα μουτράκια!

 
At 3:55 μ.μ., Blogger sportgay said...

Ωντοσ μαι αινωχλοι πωλλει ο Κωκαλυς! Ωποσ αινωχλοι κε ωτυδοιπωται μαι μαιγαλοιταιρω IQ πανο απω 5! Εγώ δεν είμαι οπαδός! Είμαι εραστής του ποδοσφαίρου! Είμαι ο ένας, ο μοναδικός , ο super ήρωας της μπάλας! Ο SPORTGAY! Γκρουαργκχχχχχ!

 
At 4:56 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

για παρτε αγγαλια εναν εραστη του ποδοσφαιρου .

Εραστης τις "κουκουρουκου" εισε.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker
Free Counter
Free Counter