SportGay

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΡΟΖ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ (Ροζ φίδι που μας έφαγε!)

Πέμπτη, Νοεμβρίου 02, 2006

ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ!!!


Αχ καλέ θα τρελαθώ! Είμαι μία γουρλού! Ήμουν στην πρώτη νίκη της ΑΕΚ στο Champions League! Χάρηκα πολύ για την νίκη, αλλά για έναν μόνο λόγο. Το ΑΕΚάκι είχε παίξει αγώνες στο παρελθόν που θα έπρεπε να τους έχει πάρει. Αυτή την νίκη δεν την άξιζε. Αν δεν είχαν μείνει με 10 παίκτες οι Γάλλοι από το 20, εγώ θα κρυβόμουν σήμερα. Κατάφερα όμως να ξεπεράσω το προσωπικό μου ρεκόρ και να μπορέσω να προφέρω 54 μπινελίκια το λεπτό. Αν υπολογίσουμε πως μπινελίκωνα τα χάλια μας για ενα 80λεπτο, μας κάνει 4320 μπινελίκια, δύο φωνητικές χορδές, 10 αγωνιώδεις πορδές, ένα σφράγισμα, μία pepsi, ένα νερό και 20 τσιγάρα. Με την εικόνα της ομάδας, με την χασογκολίαση και την ηττοπάθεια που διέκρινα, δεν νομίζω να περάσει στον δεύτερο γύρο. Αν ήμουν πρόεδρος της ΑΕΚ, θα είχα σαν πρώτη προτεραιότητα σήμερα, την λοβοτόμηση του Μώρα και του Σέζαρ. Θα περιόριζα έτσι τα 10ml αίματος που πηγαίνουν στον εγκέφαλό τους, γιατί δεν τους πάει να σκέφτονται. Επίσης θα χορηγούσα στον Γεωργέα 15 δραμαμίνες, για να ξεζαλιστεί από τις τρίπλες που έφαγε και από τις τρίπλες που έκανε στον εαυτό του. Ευτυχώς έχουμε φοβερό προπονητή. Αν του δωθούν δύο τρία χρόνια να στρώσει την ομάδα χωρίς γκρίνιες για τα αποτελέσματα και πάρει και η προεδράρα δύο αποτελεσματικούς παίκτες, το ΑΕΚάκι θα κυριαρχήσει. Ήταν πολύ ωραία εχθές πάντως. Μου είχε λείψει το γηπεδάκι. Έντεκα χρόνια είναι αυτά. Αφιερώνω αυτήν την νίκη, στον κόσμο της ΑΕΚ, στο σφράγισμα, στο πακέτο καπνού που κάπνισα και σε ένα καυτό κουκλί που καθόταν δίπλα μου, Μάριο νομίζω πως τον λέγανε! Σας φιλώ λοιπόν μωρά μου και ας ευχηθούμε καλή τύχη στον Παναθηναϊκούλη σήμερα, γιατί είναι γούτσου! Και μην ξεχνάτε... σας αγαπώ!

8 Comments:

At 1:15 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

"με του βοηθου το χεεερι και του δρακου το μαχεερι βγαιενης ..."

Α` ΡΕ ΚΑΣΟΝΙΑ ΠΑΛΗ ΤΗΝ ΓΛΗΤΩΣΑΤΕ .

 
At 2:02 μ.μ., Blogger tsioubiou said...

hahahaha pou to thimithikes auto re bro.
min akousw tipota haza tou typou i aek einai axios ekpropws tis elladas stin eurwpi tha lalisw.
bravo pantos stin aek tis axize mono k mono gia tin prospatheia pou kanei na xanaginei omada

 
At 3:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

a tha sou po ego tin tha kani i athlia i sportgay

tha kani delete to comment!

 
At 3:12 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

καλά, εσείς στην ΑΕΚ κολλήσατε; εδώ ο καλός μου μας αποκάλυψε καυτά ονόματα και καθόσαστε; γιούριααααααααα

 
At 3:52 μ.μ., Blogger mujahedin said...

Είσαι χουλιγκάνι και ντροπή σου. Εγώ λυπήθηκα γιατι δε πήραν οι Γαλλικές ομάδες βαθμούς...

 
At 12:49 π.μ., Blogger sportgay said...

Το υψηλό ευρωπαϊκό μου επίπεδο, δεν μου επιτρέπει να ασχολήθω με τις ταπείνες άναρθρες κραυγές απελπισίας, που μουγκρίζουν οι δυσοδέστατες μορφές ζωής με βάση το θείο, καλούμενοι τινά και ολυμπιακοί. Πφφφφ. Πλέμπα...

 
At 11:01 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

opa! prosexe to epipedo giati den to exeis sinithisi

koyniampela!

 
At 11:50 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Το είδα με τις φίλες μου και πιο πολύ απ' όλα μας άρεσαν κάτι μαύρα παλικάρια που έπαιζαν στη Λιλ. Ένας, μάλιστα, έκανε ένα σκληρό φάουλ κι εγώ φώναζα "βγάλ' τον έξω τον αλήτη!", αλλά μία κολλητή μού εξήγησε πως έκανε το φάουλ με το "τρίτο πόδι" του και γι' αυτό ο ρέφερης του την χάρισε.
Μ' άρεσε επίσης αυτό το παλικάρι ο εύζωνας, ο ευσταλής νέος της ΑΕΚ που έκοβε κι έραβε μέσα στο παιχνίδι. Κουκλί κι αυτός. Αχ... Τι να κάνω... Λίγο νεότερη να ήμουν και θα σου ΄λεγα εγώ πόσα απίδια βάνει ο σάκκος...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker
Free Counter
Free Counter