SportGay

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΡΟΖ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ (Ροζ φίδι που μας έφαγε!)

Πέμπτη, Οκτωβρίου 04, 2007

Όλα φυσιολογικά!


Άλλη μία φυσιολογική μέρα στον πλανήτη SUREAL, γνωστός και ως ΓΗ στην παράλληλη διάσταση του. Αφού αγόρασα ψωμί από τον γκρεμισμένο φούρνο, έβγαλα βόλτα τον ιπτάμενο γαϊδαρακο μου για βοσκήσει διαμάντια και έκατσα αναπαυτικά στον καναπέ, για να απολαύσω την 16η εκτός έδρας νίκη του ακατονόμαστου, στο champions league. Μου έσπασε τα νεύρα βέβαια η Jenna Jameson, με το να με παίρνει διαρκώς τηλέφωνο κατά την διαρκεια του αγώνα, και να με παρακαλάει, να με ικετεύει βασικά, να την δεχθώ για γκόμενα. Όπως ακολούθως και όλα τα λαγουδάκια του playboy! Το έκλεισα βέβαια το κινητό, για να παρακολουθήσω ανενόχλητος την αγαπημένη μου ομάδα, με τον τιμιότερο άνθρωπο στον κόσμο για πρόεδρο και τον εξυπνότερο προπονητή! Βεβαίως νίκησε 1-3 εκτός έδρας. Ήταν φυσιολογικό. Αναμενόμενο. Αφού τελείωσε ο αγώνας, μπήκα στο internet, για να παρακολουθήσω την πορεία των μετοχών, των 156 εταιρειών μου, και αφου είδα πως έβγαλα 134 δισεκατομμύρια ευρώ για σήμερα, πήρα τον ιπτάμενο δίσκο μου, και πετάχτηκα για ένα ποτάκι στον Αλφα του Κενταύρου. Ήταν άλλη μια βαρετή, φυσιολογική μέρα. Που να το πείς και ποιός να σε πιστέψει... Το δαν και αυτό τα ματάκια μου...

9 Comments:

At 1:32 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Μα νομίζω πως πράγματι σε έχω δει με τον ιπτάμενο γαϊδαράκο σου. Τότε που ήμουν στον ιπτάμενο δεινόσαυρό μου και παραλίγο να τρακάρουμε, θυμάσαι; Εσύ βέβαια χρυσό μου βγάζεις λίγα σε σχέση με μένα, αλλά δεν πειράζει... Θα σε δανείσω αν χρειαστείς...
Όσο για τη νίκη του ακατονόμαστου, τι περίεργο βλέπεις; έδωσε ενδιαφέρον στη ζωή τόσων πρωτόζωων... Που ούτε ιπτάμενα οχήματα έχουν ούτε φωνητικές χορδές, φαντάζομαι, μετά το χθεσινό. Αλλά πίσω έχει η αχλάδα την ουρά. Θυμάμαι κι ένα 6-2 του κόουτς σερ-Τάκη που έφερε τις; 3άρες από τη Μακάμπι στη συνέχεια. Μην απελπίζεσαι... Είσαι νέος και ανυπόμονος. Εμείς οι παλιές καραβάνες ξέρουμε πως στο τέλος το γέλιο θα είναι εκκωφαντικό...

 
At 3:28 μ.μ., Blogger Stefanos said...

Σε ζηλεύω θανατερά.. πες της Τζέννας να με πάρει και μενα κανα τηλέφωνο!!!

 
At 12:24 μ.μ., Blogger tsioubiou said...

Πηρατε το Ζορο και τον batman να παρεται αεκακη θα μεινεται ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

 
At 10:54 π.μ., Blogger 3 parties a day said...

Τόσα λεφτά έβγαλες και μένα ακόμα να μου στείλεις τα 30 Ευρώ;

 
At 3:14 μ.μ., Blogger lazinio said...

loler than lol μιλάμε

 
At 11:30 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

ασε τις μαμακιες,τα γεροντακια και τις γριουλες και τραβα να παρεις το πτυχιο σου ....Ακου "ολα φυσιολογικα" !!!!?

 
At 7:50 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Servidor, I hope you enjoy. The address is http://servidor-brasil.blogspot.com. A hug.

 
At 1:39 π.μ., Blogger dr.SeenG said...

Εσύ ήσουν που πέρασες με το συμπαθές τετράποδο (τελικά πετάει ο γάιδαρος ε?) και από τον αέρα που δημιουργήθηκε έφυγαν όλα τα πλυμένα από το μπαλκόνι;

 
At 6:49 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

eeee.....
sunexise tis istories!

pou krubesai?

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker
Free Counter
Free Counter